... bestaan uit een een lieve man, 2 schatten van jongens, een jonge hond, een heerlijke plek die ik mijn thuis mag noemen, een gepimpte caravan, lieve vriendinnen, familie, een geweldige baan.. ontelbare schatten.. en dat alleen nog maar op deze aarde.. ik ben een rijk mens!

zaterdag 2 november 2013

Welkom bij mij thuis!

Het is somber weer! Een mooie dag om het binnen gezellig te maken. En om even bij me binnen te kijken..
Een week of 3 geleden heb ik onze kast oud roze gemaakt, in de kleur afternoon tea van painting the past. Ik ben er zo blij mee! Tegelijkertijd heeft manlief de muur opnieuw gesausd. Eén muur in de woonkamer is nu chalk van painting the past.. zo mooi rustig!
Eigenlijk is het niet het jaargetij om roze binnen te halen in je huis.. maar ik ben verliefd!
Bovenop de kast heb ik in de oude fruitkist de boxen verstopt van de radio/ cd-speler.




De kast heb ik via markplaats gekocht, een jaar of 3 geleden. Deze herbergt onze tv en de rommel die daarbij hoort.. ;) Sinds 3 weken heeft hij deze mooie kleur. Het bruine kastje aan de muur is een gift van mijn tante, mijn grote voorbeeld in inrichten. Hierin staan wat oude foto's. De console heb ik gekocht in een brocanteschuur in Soest, het lampje ooooit op een rommelmarkt, de lijsten bij een kofferbakverkoop. De roze bollen heb ik bij de AH gekocht. Een tip van één van de bloggers.. :) Ik ben er heppie mee! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten