... bestaan uit een een lieve man, 2 schatten van jongens, een jonge hond, een heerlijke plek die ik mijn thuis mag noemen, een gepimpte caravan, lieve vriendinnen, familie, een geweldige baan.. ontelbare schatten.. en dat alleen nog maar op deze aarde.. ik ben een rijk mens!

donderdag 7 november 2013

Slaapkamer zoonlief

Vandaag de slaapkamer van zoonlief (5jr) opgeruimd en veranderd. We wonen nu 2,5 jaar in ons huis en ik heb heel veel zin om zijn kamer opnieuw te gaan aanpakken. Alleen verder dan grijs en grijs kom je niet echt bij een jongenskamer.. Wat ik ook bedenk, ik word er nog niet zo enthousiast van dat ik er ook echt zin in krijg! ;) Ik heb al wel wat leuke ideeën.. maar er staat nog zoveel op m'n lijstje!! De kamer van mijn jongste zoontje is eigenlijk harder toe aan wat veranderingen.. Misschien heeft iemand leuke links naar leuke jongenskamers? Ik zie op blogland nog niet veel voorbijkomen..of ik zoek verkeerd?
Omdat ik nog steeds niet weet wat ik wil, ben ik hem maar weer opnieuw gaan indelen.. en ben er best wel tevreden mee voor nu..;). Zoonlief was zelf ook helemaal happy met de nieuwe indeling. Heb in het kistje naast zijn bed zijn playmobil verstopt.. het duurde 3 minuten voordat hij het gevonden had.. want hij weet ondertussen al dat als ik wat verander, er ook overal iets nieuws in zit! Haha.. Hij vroeg meteen toen hij uit school kwam of hij op zijn kamer mocht gaan spelen.. ;)

Hier dus tralala zijn kamer hoe hij nu is:









Ook allemaal ouwe zooi zoals je kunt zien.. ;) Behalve de kast.. die moest van ikea zijn.. want in een jongenskamer kun je niet alleen maar ouwe meuk neerzetten volgens manlief. :) 

Waar gekocht; 
- de landkaart is van de rommelmarkt op koninginnedag
- het schooltafeltje heb ik van m'n tante gekregen
- schoolbord... ik weet het niet meer.. ;)
- de kast van ikea
- het bed van markplaats en geschilderd in matte grijze verf van de karwei
- de console is van marktplaats
- de lamp is een oude emmer met een snoer van snoerenboer.nl
- de oude prentkaarten zijn van de opa van mijn man geweest
- de bollen van langzalzeleven.com en AH
- het uiltje komt van de Xenos
- het klokje van de action
- het groene legerkistje van Dok2 in Veenendaal

Zo verzamel je in de loop van de tijd een hoop meuk..


1 opmerking:

  1. Gezellig! Tja ideeën voor een jongenskamer.... Pinterest ? En volgens mij heb je ook af en toe een at home kids. Maar vind het er nu al stoer uitzien!
    Groetjes, Chrissie!

    Doe je mee met onze actie!?

    BeantwoordenVerwijderen