... bestaan uit een een lieve man, 2 schatten van jongens, een jonge hond, een heerlijke plek die ik mijn thuis mag noemen, een gepimpte caravan, lieve vriendinnen, familie, een geweldige baan.. ontelbare schatten.. en dat alleen nog maar op deze aarde.. ik ben een rijk mens!

maandag 11 november 2013

Nieuwe look!

Ik besta nog maar net..als blogger dan.. maar heb m'n uiterlijk alweer veranderd. Ik leek groen en ik ben helemaal niet groen.. er is een enkel verdwaald groen accent in mijn huis. Maar daar blijft het bij. Onze caravan wordt groen/roze, maar binnen in huis is het wat soberder.. met een enkel accentje roze op het moment. Ik vind het heerlijk om te restylen. Mijn hoofd zit vol ideeën, maar de tijd ontbreekt er vaak aan.. Ik heb nog zoveel pimpers op mijn lijstje, dat het heerlijk is om nu ideeën te spuien, aanwinsten te tonen en resultaten te showen op dit blog. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om mee te kijken ;). Anders schrijf ik gewoon lekker van me af.

Afijn..dit gaat om een nieuw bloghoofd..haha volgende keer mijn nieuwe kringloopaankopen..want heb weer iets moois gescoord!


1 opmerking:

  1. Wat een onwijs leuke blog heb je zeg!
    Ik ga je volgen hoor!

    X Arja van "ons huisje op negen hoog"

    BeantwoordenVerwijderen