... bestaan uit een een lieve man, 2 schatten van jongens, een jonge hond, een heerlijke plek die ik mijn thuis mag noemen, een gepimpte caravan, lieve vriendinnen, familie, een geweldige baan.. ontelbare schatten.. en dat alleen nog maar op deze aarde.. ik ben een rijk mens!

dinsdag 29 oktober 2013

Mijn eerste blog!

Mijn eerste blog! Al jaren volg ik allerlei mooie brocante- , vintage- , gezellige- en ontroerende-  blogs. Al jaren denk ik dat het me teveel tijd gaat kosten om er zelf aan te beginnen. Al jaren denk ik dat mijn huis het bij lange na niet gaat redden bij al die prachtige woonblogs! 
Tot nu.. ik doe al vele jaren veel inspiratie op bij al die mooie huizen.. en nog steeds.. ik ben blij met mijn gekregen gaven en talenten, mijn thuis, mijn geliefden, mijn baan, mijn gepimpte caravan en mijn camera.. 
Ik weet niet wat het bloggen me gaat brengen. We zullen zien.. kijk je mee? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten